Bullet

Forum Member
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Bullet last won the day on May 30 2018

Bullet had the most liked content!

About Bullet

  • Rank
    Beginner
  • Birthday 12/28/1996

Contact Methods

  • Skype
    bulletterino

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    osu!, MTA.

Recent Profile Visitors

5,123 profile views
  1. Finally some good news, and you never lost my trust bois♥
  2. Bullet

    Trend is retiring

    Good luck with your life mate.
  3. Today, i celebrate 10 Years of MTA. 10 Fucking Years. gosh

    1. Heibara

      Heibara

      God will ask u about what u wasted ur time in what ur gonna say?

      MTA? 

      im joking

    2. Cathrine

      Cathrine

      Bulletproof

    3. Bullet

      Bullet

      dont worry heibara ahah :)

  4. sup

  5. Bullet

    [DM] SVeteraN ft. AnUs - Miramar

    Anus ♥
  6. im back :))))

    1. Penox.

      Penox.

      omg bullet

  7. im having problem to run MTA in my new pc. will be back in i dunno days/months/years/decade

     

    1. Show previous comments  2 more
    2. Bullet

      Bullet

      Im not nolifing cat :(

      Im not lyin :(

    3. Bravey

      Bravey

      @Bullet missing you bro :579dcf9fa753f_EmojiSmiley-22:

    4. Bullet

      Bullet

      @Bravey miss you too :(

       

  8. Gib me pusi b0s

    1. xT4ngY

      xT4ngY

      meet me at ma place. I will give sum to u

    2. Bullet

      Bullet

      Yes pls, i ned boner now, im alon and ned sex

  9. Ron ❤ miss ya :(

  10. Bullet

    The grand opening

    Thats right invite me pls b0ss
  11. Bullet

    The grand opening

    Congratz dan, deserve a big pizza. Looking forward the server
  12. Bullet

    Waiting ended | Trials and server news

    Its was the episode "Farewell" (younger chloe and max) There will be lis 2 dunno when
  13. Bullet

    Waiting ended | Trials and server news

    Already finished 100%. Pretty sad yeah, but i prefeer the first one
  14. Bullet

    Waiting ended | Trials and server news

    But maxine is better.
  15. Bullet

    Waiting ended | Trials and server news

    Good boi lovin chloe. Gud boi darku